0

هیچ محصولی وجود ندارد

0 ریال جمع مبلغ
مکمل کالفورمین

تحقیقات گسترده در حوزه پرورش صنعت اسب نشان می دهد که به منظور پرورش اسب های نیرومند و دارای توان و استقامت کافی برای انجام مسابقات مختلف تغذیه نقش انکار ناپذیری را در این زمینه ایفا می کند.

مکمل کالفورمین با ترکیبات بی نظیر و اثربخشی که دارد توازن تغذیه ای را در اسب های در حال رشد فراهم می نماید. در واقع عدم در نظر گرفتن تغذیه می تواند از نظر استخوان بندی و ارتوپدی نیز عوارضی را برای اسب ها در پی داشته باشد. مکمل کالفورمین به نوعی تضمین کننده و تثبیت کننده رشد اسب می باشد و مواد مغذی مورد نیاز را برای رشد و استحکام استخوان بندی اسب ها مهیا می سازد. بهره گیری از مواد مفید و ضروری از قبیل کلسیم در مکمل کالفورمین توانسته است به سلامت و تقویت استخوان بندی اسب یاری برساند. این مکمل به عنوان یکی از داروهای تخصصی به منظور تقویت مادیان های جوان نیز تجویز می شود. مکمل کالفورمین همان چیزی است که لازم است تا برای پرورش و نگهداری از یک اسب سرحال و شاداب از آن استفاده کنید.

ترکیبات مکمل کالفورمین اسب

مکمل کالفورمین اسب دارای ترکیبات ویژه با کارایی و اثربخشی قوی برای اسب های جوان و درحال رشد و اسب های بالغ می باشد. در واقع این مکمل ترکیبی از کلسیم، اسیدهای آمینه، مواد معدنی اصلی و فرعی و زئولیت سدیم می باشد. این مکمل به منظور پایه ریزی رشد اساسی اسبچه ها و کره اسب ها مورد استفاده قرار می گیرد.



میزان سازگاری مکمل کالفورمین با محیط زیست

مکمل کالفورمین فاقد مواد مضر و عناصر شیمیایی مخرب می باشد که موجب آلودگی محیط زیست شود. این مکمل را می توان یک مکمل زیست محور و سالم تلقی کرد که از هر نظر مطلوب بوده و بی خطر می باشد. مکمل کالفورمین به نوعی یک مکمل مغذی سیلیکون مانند به شمار می رود که فاقد آثار زیان بار و عوارض سایر مواد و مکمل های شیمیایی می باشد. از همین رو همواره یکی از تجویزهای دامپزشکان و متخصصان پرورش اسب به شمار می رود.

مزایای بهره گیری از مکمل کالفورمین

هر چند مکمل کالفورمین دارای ویژگیهای بارز و متعددی می باشد ولی با این همه مزایای عمده این محصول را در چهار مزیت تقسیم بندی کرده ایم که در ادامه به تشریح و توضیح آنها می پردازیم.



1-حفظ و تقویت استخوان بندی اسب

مزیت نخست استفاده از مکمل کالفورمین کمک به حفظ و تقویت استخوان بندی اسب های نابالغ و بزرگسال است. در واقع هیچ یک از پرورش دهندگان اسب و مالکان آنها که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند به این نکته واقف هستند که پرورش اسب نیازمند بهره گیری از انواع مراقبت های ویژه در این زمینه و از جمله مصرف برخی از مکمل های تقویتی و توان آفرینی می باشد. در واقع هیچ یک از این افراد و کسانی که در این زمینه ذینفع به شمار می روند حاضر نیستند تا سلامت اسبشان را به خاطر بیندازند. از همین رو یکی از ترجیحات سرمایه گذاران در صنعت پرورش اسب همواره بهره مندی بیشتر از داروها و مکمل های تقویتی و یا مغذی در این زمینه می باشد.

2- فراگیر بودن مکمل کالفورمین

مزیت دوم برای استفاده از مکمل کالفورمین جامعیت و فراگیر بودن این محصول می باشد به طوری که می تواند موارد دیگری از نارسایی های دیگر را هم در این زمینه پوشش داده و رفع نماید. بدین معنی که مکمل کالفورمین غیر از جنبه های تغذیه آن می تواند بیماری ها و نواقص ناشی از کمبود سایر مواد را که تاثیرات سویی از خود بر جای نهاده اند را نیز جبران نماید. این کار از طریق مواد معدنی و املاح موجود در مکمل کالفورمین صورت می گیرد که می تواند در رشد و تغذیه اسب صد در صد موثر باشد.

3-تاثیرات متوازن بر روند استخوان سازی

مزیت سوم تاثیرات یکدست و همه جانبه مکمل کالفورمین بر استخوان اسب می باشد. به عبارتی دیگر این تاثیرات فقط بخشی از استخوان اسب را در ناحیه خاصی از بدن او در بر نمی گیرد بلکه به صورت متوازن تمامی استخوان های اسب را به خصوص در دوران رشد فرا می گیرد. این مکمل می تواند همچنین تاخیرات رشد استخوان ها را در اسب های جوانتر سرعت بخشیده و از آسیب های احتمالی که ممکن است در این دوران اسب های نابالغ دچار آن شوند جلوگیری می کند. در واقع مکمل کالفورمین می تواند بخش بزرگی از مواد مغذی مورد نیاز به منظور استخوان سازی را فراهم نماید.



4-تسهیل زایمان مادیان ها

مکمل کالفورمین با بهره گیری از انواع ماکرو مینرال های موجود و ترکیبات موثری از قبیل اسیدهای آمینه یا سایر مواد معدنی موجود در آن می تواند روند زایمان مادیان ها را تسهیل سازد. برخی از اوقات مشکلات ناشی از سختی زایمان در مادیان های جوان به یک مشکل جدی برای این حیوانات تبدیل می شود. در برخی موارد در صورت عدم درمان یا کمک به تقویت جسمی و به خصوص توان آفرینی مادیان های جوان می تواند عواقب و مشکلات جبران ناپذیری را برای حیوان در پی داشته باشد. از همین رو مکمل کالفورمین می تواند نقش شگرف و اثربخشی خود را در این زمینه نیز در سطح مطلوبی ایفا کند. به طور کلی مواد موجود در این مکمل همچنین می تواند حتی به حفظ جنین و تقویت نطفه نیز منجر شود و به این ترتیب مصرف آن در مادیان های رو به زایمان می تواند به تولد کره اسب هایی با سطح مقاومت و ایمنی بالا نیز منجر شود.

بسته بندی مکمل کالفورمین

مکمل کالفورمین در سطل های 10 کیلوگرمی و 20 کیلوگرمی بسته بندی شده است که می توان بر حسب نیاز یکی از آنها را مورد استفاده قرار داد.

طریقه مصرف مکمل کالفورمین

طریقه مصرف مکمل کالفورمین به شرح زیر است:

1-کره اسب های 6 ماه تا 12 ماهه: هر روز 60 گرم

2-اسب های یک ساله: هر روز 60 گرم

3-اسب های دو ساله: هر روز 60 گرم

4-مادیان شیرده: هر روز 120 گرم

5-مادیان های آبستن به خصوص در سه ماه آخر دوران آبستنی: هر روز 120 گرم



آشنایی با مکمل تقویتی کالفورمین

اسب‌ها برای سالم ماندن و پرش‌های بلند و سریع به مکمل تقویتی نیاز دارند. در این مطلب تصمیم داریم راهنمای کاملی درباره مکمل اسب کالفورمین در اختیار شما قرار دهیم. موارد زیر در این مطلب بررسی می‌شود.
ترکیبات مکمل اسب کالفورمین
قیمت مکمل کالفورمین
نکات قابل توجه برای خرید مکمل اسب کالفورمین

برای کسب اطلاعات بیشتر از مکمل های موجود اسب به صفحه مکمل اسب کورسی مراجعه کنید.


ترکیبات مکمل اسب کالفورمین چیست؟

مکمل اسب کالفورمین ترکیبی از عناصر معدنی ماکرو و مینرال، اسیدهای آمینه و زئولیت سدیم است که می‌تواند یک ترکیب سیلیکونی مناسب را برای اسب فراهم کند. برای اینکه بتوانید اسب سالم و چالاکی داشته باشید می‌توانید علاوه بر علوفه از مکمل اسب کالفورمین هم استفاده کنید. حتی با استفاده از این مکمل می‌توانید سلامت و وضعیت جسمی مطلوب اسب را پیش از تولد هم تضمین کنید.
زیرا عناصر معدنی و اسیدهای آمینه موجود در مکمل تقویتی کالفورمین باعث می‌شود مادیان زایمان موفقی داشته باشد و کره اسب رشد سریع و متوازنی را تجربه کند.
سایر ترکیباتی که در مکمل تقویتی کالفورمین موجود است شامل لیزین، زینک، مس، منگنز، کلسیم و فسفر است. با این حساب قیمت مکمل کالفورمین در ازای مزایای متعددی که دارد کاملا مناسب و به‌صرفه است.

مزایای مکمل تقویتی کالفورمین چیست؟

در ادامه به معرفی و بررسی مزایای مکمل تقویتی کالفورمین میپردازیم.همراه ما باشید. همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مکمل رشد کره اسب بپردازید.


تقویت استخوان‌های اسب

مهم‌ترین مزیت استفاده از مکمل تقویتی کالفورمین این است که می‌تواند موجب تقویت استخوان‌بندی اسب‌ها شود. قطعا پرورش دهندگان اسب به سلامت اسب‌ اهمیت می‌دهند و حاضرند در ازای پرداخت قیمت مکمل کالفورمین، سلامت اسب را تضمین کنند.


تسهیل زایمان مادیان با مکمل تقویتی کالفورمین

یکی از مشکلاتی که موجب سخت شدن زایمان مادیان جوان می‌شود، کمبود مواد مغذی است. به همین جهت دامپزشکان و نگهدارندگان اسب از مکمل کالفورمین اسب استفاده می‌کنند تا زایمان را برای مادیان آسان‌تر کنند. حتی با استفاده از این مکمل می‌توان نطفه را هم تقویت کرد یا اینکه از جنین محافظت نمود و شرایط تولد کره اسب‌های با مقاومت و ایمنی بالا را فراهم کرد.  


تاثیر مکمل کالفورمین اسب بر بهبود بیماری‌ها

مکمل تغذیه‌ای کالفورمین علاوه بر اینکه نیازهای تغذیه‌ای روزانه اسب‌ها را تامین می‌کند، می‌تواند بیماری‌ها و عارضه‌هایی که در اثر کمبود مواد مغذی ایجاد شده را هم درمان کند. به همین دلیل کسانی که در زمینه نگهداری از اسب سرمایه‌گذاری کرده‌اند قیمت مکمل کالفورمین را پرداخت می‌کنند تا از سلامت اسب محافظت کنند.


تاثیر مکمل تقویت بر استخوانسازی متوازن اسب

مکمل تقویت کالفورمین موجب رشد یکدست و همه جانبه استخوان‌های اسب می‌شود که در دوران رشد اهمیت زیادی دارد. حتی در صورتی که اسب نابالغی تاخیر رشد داشته باشد، با استفاده از این مکمل‌ها می‌تواند از آسیب‌های احتمالی در امان باشد.
وقتی صحبت از تاثیر مکمل تقویتی کالفورمین بر رشد متوازن مادیان و کره اسب می‌شود یا اینکه قیمت مکمل کالفورمین را مناسب ارزیابی می‌کنیم، ممکن است تصور کنید این موارد تنها مزایای استفاده از این مکمل هستند. اما موارد زیر هم مزایای استفاده از مکمل تقویتی کالفورمین هستند.

مطلب پیشنهادی: مکمل ویتامینه اسب


سازگاری مکمل تقویتی کالفورمین با محیط زیست

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از مکمل تقویتی کالفورمین این است که مواد مضر و عناصر شیمیایی آسیب‌‌رسان به محیط زیست ندارد و استفاده از آن خطری به همراه ندارد.
از همین رو همواره یکی از تجویزهای دامپزشکان و متخصصان پرورش اسب به شمار می رود.