0

هیچ محصولی وجود ندارد

0 ریال جمع مبلغ
معرفی سرم دوفالیت

محققان این نکته را به اثبات رسانده اند که در مقایسه با سایر روش های مصرف دارو از قبیل روش خوراکی استفاده از روش های تزریقی می توان به مراتب بیشتر موثر واقع شود.سرم دوفالیت یک نوع مایع تزریقی متشکل از اسیدهای آمینه، الکترولیت ها و انواع ویتامین ها می باشد. این سرم تقویتی که با مواد مذکور غنی سازی شده است دارای ترکیبات بسیار موثر به منظور تقویت و درمان بیماری در حیوانات تجویز می شود.

روش استفاده از سرم دوفالیت

دوفالیت یک سرم ترکیبی می باشد که به صورت تزریقی اثربخشی خود را برجا می گذارد. محققان این نکته را به اثبات رسانده اند که در مقایسه با سایر روش های مصرف دارو از قبیل روش خوراکی استفاده از روش های تزریقی می توان به مراتب بیشتر موثر واقع شود. از همین رو به منظور اثربخشی سریع و نیز بازگشت نشاط و توان از دست رفته اسب سرم دوفالیت به شکل تزریقی مورد استفاده قرار می گیرد.



درباره سرم دوفالیت بیشتر بدانیم

سرم دوفالیت در واقع یکی از موثرترین داروهای بهبود دهنده بوده که در گروه مکمل های تقویتی نیز قرار می گیرد. بیش از 25 عنصر مغذی و موثر در ترکیبات سرم دوفالیت مشاهده می شود که می تواند روند درمان بیماری های مختلف حیواناتی از قبیل اسب، گاو، گربه و سایر حیوانات را سرعت بیشتری ببخشد. هر میلی لیتر سرم دوفالیت حاوی ویتامین ها، اسیدهای آمینه و الکترولیت هایی به شرح زیر می باشد که ما آن را به شکل جدولی ترسیم نموده و در اختیار شما قرار داده ایم.

موارد مصرف سرم دوفالیت

موارد مصرف دوفالیت به شرح زیر است:

در صورت کمبود آب و املاح معدنی اسبها در شرایطی که نیازمند نوعی ریکاوری و تجدید قوا می باشند استفاده از سرم دوفالیت پیشنهاد می گردد.

اگر مشکلات و نارسایی هایی از قبیل عدم تعادل الکترولیت و هیپو پروتئینمی ناشی از عمل جراحی، اسهال یا شوک عصبی و خستگی مفرط بروز پیدا می کند. در واقع سرم دوفالیت می تواند نوعی موازنه و تعادل را در بین الکترولیت ها برقرار سازد. این کار نیز از طریق عناصری از قبیل کلراید پتاسیم، کلراید سدیم و سولفات منیزیم انجام می گیرد. درمان بیکاری نیز از این طریق شتاب بیشتری پیدا می کند.

در صورت نیاز به بهبود و درمان به دلیل ضعف و یا بیماری سرم دوفالیت می تواند به عنوان یکی از گزینه های تقویت کننده و درمان تجویز گردد.

اگر اسب شما یک اسب مسابقه باشد نیازمند مراقبت های ویژه و دائمی می باشد. سرم دوفالیت یکی از گزینه های بسیار مناسب برای رفع خستگی و تسکین اسب تان می باشد. این کار نیز از طریق ویتامین های گروه B از قبیل B2 و B12 انجام می شود.

زمانی که تشخیص داده شود اسب شما نیازمند تجدید قوا و نیز افزایش استقامت است به طوری که همزمان بتوان به فرایند آنابولیک اسب نیز یاری رساند استفاده از سرم دوفالیت می تواند بهترین گزینه بدین منظور باشد.



نکته

لازم به ذکر است که سرم دوفالیت باید به عنوان یک داروی حمایتی و مکمل مصرف شود. استفاده از این سرم به عنوان داروی جایگزین مجاز نمی باشد. سرم دوفالیت به صورت همزمان نیز با داروهای اصلی در دامپزشکی تجویز شده و می تواند به منظور اثربخشی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

مقدار تزریقی از سرم دوفالیت

میزان تزریق سرم دوفالیت به شرایط مختلف جسمی حیوان بستگی دارد. به طور کلی دامپزشکان توصیه می کنند که لازم است به منظور بهره گیری و اثربخشی این دارو بر حسب وزن بدن این ماده تزریق شود. بر همین اساس تقسیم بندی علمی و دقیقی را به منظور تعیین دوز این سرم ارائه داده اند. بدین معنی که دوز 100 میلی گرم از سرم دوفالیت برای هر 50 کیلوگرم از وزن حیوان و مشخصا اسب مناسب تشخیص داده شده است. البته برای اسبچه ها و کره اسب ها این میزان حداکثر 30 میلی لیتر برای هر 5 کیلوگرم از وزن حیوان می باشد.



نوع تزریق سرم دوفالیت

سرم دوفالیت به شکل وریدی و با احتیاط و آهستگی باید تزریق شود. میزان تزریق نباید از 2 میلی لیتر برای هر کیلوگرم از وزن حیوان-در یک ساعت- بیشتر باشد.

یادآوری

در صورت تزریق بیش از حد مجاز حتما به دامپزشکان مربوطه اطلاع دهید.

طریقه مصرف سرم دوفالیت برای اسب های مسابقه

بهتر است سرم دوفالیت به فاصله حداقل دو روز قبل از مسابقه تزریق شود. هر چند توصیه می شود فاصله تزریق تا روز مسابقه بیشتر از این مدت زمان باشد چرا که پس از تزریق سرم دوفالیت اسب قادر به فعالیت نبوده و حالت سنگینی پیدا می کند.

شرایط نگهداری سرم دوفالیت

بهتر است این محصول در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری نشود و از قرار گرفتن آن در معرض سرمای شدید و انجماد جلوگیری شود.

نوع بسته بندی دوفالیت

سرم دوفالیت در بطری های مقاوم و سربسته 500 میلی لیتری بسته بندی و نگهداری شده و در موقع لزوم به راحتی می توان درب آن را باز کرد و محتویات آن را مورد استفاده قرار داد.

تولید کننده دوفالیت

تولید کننده این محصول کمپانی اسپانیایی زونتیکس می باشد که در زمینه تولید انواع داروهای دامپزشکی و مکمل هایی از قبیل سرم دوفالیت دارای سوابق درخشانی می باشد.