0

هیچ محصولی وجود ندارد

0 ریال جمع مبلغ
خمیر انگل MECWORMA & BOT

خمیر انگل MECWORMA & BOT از جمله داروهای خوراکی به شمار می رود که در زمینه مراقبت های ویژه و حفظ سلامت اسبها به بازار عرضه شده است. خمیر انگل مذکور یکی از معروفترین داروهای موجود به منظور دفع و از بین بردن انواع کرم های کوچک و بزرگ یا انگل های مختلف روده ای در حیوان می باشد.

کاربردها و میزان اثربخشی خمیر انگل MECWORMA & BOT

تحقیقات انجام گرفته در زمینه میزان اثربخشی خمیر انگل MECWORMA & BOT نشان می دهد که این داروی بی نظیر توانسته است در درمان و ترمیم سلول های کوچک و بزرگ آسیب دیده از این انگل ها نیز نقش بسزایی داشته باشد. خمیر انگل MECWORMA & BOT همچنین در از بین بردن لاروهای شریانی و نیز کرم های مقاوم به بنزیمیدازول نیز موثر است. این نوع ضد انگل معروف لاروهای گاستروفیلوس را نیز از بین برده و می تواند نماتدهای ریشه گرهی و لوله ای که در بخش های داخلی اسب فعال شده اند را نیز نابود سازد. گروه دیگری از این انگل ها که می توانند با این ضد انگل اثربخش برای همیشه از بدن اسب دفع شوند عبارتند از هابرونما ها که اغلب جزو نماتودهای نشخوار کننده به شمار می روند. همچنین طیف وسیعی از کرم های پوستی و انگل های ریز موجود در سطح یا زیر لایه های ان نیز از طریق خمیر انگل MECWORMA & BOT قابل پاکسازی هستند. بخش بزرگی از این انگل ها می توانند ضایعات پوستی مختلفی از قبیل درشیا را به خصوص در فصل تابستان که دمای هوا افزایش پیدا می کند به وجود بیاورند. حذف و نابودی کرم های ریوی، گوارشی و پوستی توانسته است موجب اعتبار روز افزون این خمیر ضد انگل شود. در صورتی که همچنان تمایل دارید تا در مورد این خمیر انگل معروف و پرکاربرد اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی کنید.



ترکیبات خمیر انگل MECWORMA & BOT

خمیر انگل مک ورما اند بات حاوی آبامکتین است که به گروه آنتی بیوتیک های لکتون ماکرو سیلیک انترو لمینیتیک تعلق دارد. ترکیبات لکتون ماکرو سیلیکی به عنوان یکی از قویترین، موثرترین و اثر بخش ترین انگل کش های معروف شناخته می شود که ترکیبی کاملا بی خطر و غیر سرطان زا شناخته می شود. خمیر انگل MECWORMA & BOT دارای قوام و چسبندگی بالا و نیز دوام و ماندگاری بی نظیری برخوردار است. همین ویژگیهای منحصر به فرد است که این محصول را در طیف محصولات پرطرفدار قرار داده است. آبامکتین که یک حشره کش و کنه کش معروف شناخته می شود بلافاصله وارد بخش های داخلی سلول شده و مقاومت و ماندگاری بالایی در بدن دارد به طوری که ممکن است این نوع ماده ضد انگل تا دو هفته اثربخشی خود را با همان شدت اولیه از خود بروز دهد. البته لازم است دوز مصرفی خمیر انگل MECWORMA & BOT طوری تنظیم شود که بتواند در دوره های معین که توسط متخصصان دامپزشک تعیین می شود انگل های مختلف در بدن اسب پاکسازی شوند. همانطور که اشاره شد این نوع انگل کش حاز حاشیه امنیتی مناسبی برای اسب های بیمار یا سالم برخوردار است و هیچ گونه اثر منفی در بدن اسب ها بر جای نمی گذارد. هر چند در مواردی که اسب ها با دوز بالا و یا دو بار در روز مورد استفاده قرار گرفته است عوارض ناخواسته ای را نیز به وجود آورده است.

نوع بسته بندی خمیر انگل مک ورم اند بات

خمیر انگل MECWORMA & BOT به صورت جعبه هایی حاوی 20 عدد تیوپ بسته بندی شده و به بازار فروش عرضه شده است. در هنگام خرید انواع محصولات ضد انگل حتما به اصالت و سلامت این محصول دقت کنید و از خرید نمونه های جعلی و بی کیفیت آن خودداری نمایید. بدین منظور می توانید این محصول را صرفا از مراکز فروش داروهای دام و طیور و سایت های فروشگاهی معتبری که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند خریداری نمایید.

میزان و طریقه مصرف خمیر انگل MECWORMA & BOT

مقدار مصرف این داروی ضد انگل برای هر کیلوگرم وزن اسب حدود 200 میکروگرم در نظر گرفته شده است. این کار صرفا با تجویز دامپزشک متخصص در این زمینه باید انجام شود و به منظور پیشگیری از بروز عوارض ناخواسته ای که سلامت اسبتان را تهدید می کند بهتر است به صورت خودسرانه این دارو را مورد استفاده قرار ندهید. یک سرنگ پر از خمیر انگل می تواند به منظور استفاده برای یک اسب 600 کیلوگرمی مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است سرنگ را با استفاده از حلقه مدرج متناسب با وزن حیوان تنظیم کنید سپس پیستون مربوطه را فشار دهید تا خمیر در پشت زبان اسب قرار گیرد. بهتر است حتما از ورود خمیر به داخل دهان اسب اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم و یا هر گونه ابهام در این زمینه توصیه می شود از مشاوره یا کمک یک دامپزشک متخصص در این زمینه استفاده کنید. ممکن است در صورت عدم آشنایی با مراحل خوراندن خمیر انگل MECWORMA & BOT ممکن است حیوان درد بکشد یا در برابر خوراندن خمیر مقاومت از خود نشان دهد بنابراین در نخستین مراحل استفاده از این روش بهتر است از کمک یک متخصص دامپزشک بهره بگیرید. بهتر است در فاصله خوراندن این نوع خمیر انگل به اسب سر اسب تا حدودی بالا نگه داشته شود تا این دارو کاملا توسط حیوان بلعیده شود.



یادآوری:

یک برنامه منظم کنترل و دفع انواع انگل به منظور اثربخشی بیشتر باید طی دوره های مشخصی که به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه می باشد انجام می گیرد. بنابراین حتی پس از رفع مشکل نیز لازم است تا معاینات و پیگیری های لازم از جانب دامپزشکان مربوطه انجام گیرد.

توصیه های نگهداری خمیر انگل MECWORMA & BOT

بهتر است این خمیر انگل دور از نور آفتاب و در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

بهتر است این دارو در دسترس اطفال قرار نگیرد.

اطلاعات جزئی محصول

خمیر انگل MECWORMA & BOT شامل سرنگ و تیوپ محافظ خمیر مذکور می باشد.

ترکیبات فعال خمیر انگل MECWORMA & BOT

در هر گرم خمیر انگل مذکور 3064 میکروگرم آبامکتین وجود دارد.

منبع1

منبع2