0

هیچ محصولی وجود ندارد

0 ریال جمع مبلغ

مولتی ویتامین اسب

مولتی ویتامین اسب از نوع پلاس ویتال حاوی بیش از 30 نوع ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است که بسیار خوش خوراک می باشد. ویتامین های موجود در شربت مولتی ویتامین اسب نقشی حیاتی در تغذیه این حیوان زیبا ایفا می کنند. از آنجایی که برنامه تغذیه ای اسب ها بسیار سنگین می باشد به همین دلیل باید رژیم تغذیه ای آنها نیز غنی از مولتی ویتامین و بسیار حساب شده طراحی شود گه در این بین مولتی ویتامین اسب مدل پلاس ویتال یکی از بهترین موارد سفارش شده برای رژیم غذایی است. در کل بدن اسب به گسترده ای از مواد معدنی و ویتامین ها نیاز دارد. شما باید ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را در اختیار اسب قرار دهید تا بتواند رشد کند و مراحل ترمیم و بیماری را به سرعت سپری کند. بهتر است این مواد مورد نیاز از طریق تغذیه و جیره غذایی به بدن اسب برسد. اینجا استفاده از مولتی ویتامین اسب پیشنهاد می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر مکمل تقویتی برای اسب به مطالعه مکمل رشد کره اسب بپردازید.


دلایل استفاده از مولتی ویتامین اسب

اسب ها امروزه حتی با داشتن یک برنامه غذایی کامل، تنها درصدی از نیازهای تغذیه ای خود راتأمین می کنند. به همین دلیل مصرف مولتی ویتامین اسب ضروری به نظر می رسد. فراموش نکنیم که داشتن برنامه غذایی مناسب و عالی همیشه پاسخگوی نیازهای اسب خصوصأ اسب های مسابقه ای نیست. برای اطمینان یافتن از دریافت تمام ویتامین ها و املاح مفید، استفاده از مولتی ویتامین اسب گزینه بسیار مناسبی می باشد. مکمل های مولتی ویتامین بخش مهمی از دغدغه های صاحبان اسب و سوارکاران است. سوالی که مطرح می شود این است که آیا استفاده از مولتی ویتامین اسب ضروری است؟آیا می تواند مضر باشد؟ با ما همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم.

ایده مصرف مولتی ویتامین اسب بسیار عالی و کارآمد است. این امر می تواند مانند سپر ایمنی در بدن حیوانات عمل کند. این کمترین چیزی است که می توان با مصرف مولتی ویتامین انتظار داشت.
از جمله همین مولتی ویتامین اسب، می توان به شربت ریسینگ پلاس ویتال اشاره کرد. این مولتی ویتامین اسب مکمل بسیار عالی و با طعم خوب حاوی انواع ویتامین ها، اسیدآمینه و عناصر بسیار کمیاب می باشد. این شربت به صورت کاملأ علمی برای متعادل سازی غذای روزانه اسب فرموله شده است. مولتی ویتامین اسب پلاس ویتال برای اولین بار در سال 1375 تولید شده است. با توجه به اینکه اسب های ورزشی و مسابقه ای نیازمند جیره و برنامه غذایی کامل و حاوی تمامی مواد مغذی برای مقابله با استرس و خستگی و... می باشند، این شربت نیاز مواد مغذی و پروتئینی اسب را فراهم می کند. مولتی ویتامین اسب پلاس ویتال حاوی بیش از 30 ویتامین ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی با نقش حیاتی در تغذیه می‌باشد. به صورتی که با مصرف شصت میلی لیتر روزانه نیازی به سایر مکمل ها نخواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مکمل اسب کورسی مراجعه کنید.


بهترین مولتی ویتامین اسب

مولتی ویتامین اسب خصوصأ مولتی ویتامین شربت ریسینگ پلاس ویتال اثرات بیشتری دارند. مواد متعدد نام برده شده در این شربت مانع از بروز بیماری ها و همچنین باعث سلامت و تندرستی اسب می شود.

مواردی هم وجود دارد که باید قبل از مصرف مولتی ویتامین اسب به آنها توجه کنیم. توجه کنید مولتی ویتامین های اسب حاوی تمام مواد نام برده صرف نظر از نیاز بدن به آنها می باشد. اگر بدن اسب کمبودی ازنظر ویتامین ها و مواد مغذی و معدنی نداشته باشد، استفاده از آنها پیشنهاد نمی شود. گاهی وقت ها مولتی ویتامین ها فاقد مواد مورد نیاز بدن اسب ها هستند. باید در این مورد با دامپزشک مشورت کرد. دامپزشک پس از بررسی و معاینه اسب و حتی گرفتن آزمایش، مشخص می کند چه چیزهایی مورد نیاز بدن اسب می باشد تا به تهیه آنها اقدام کنید.

مواد افزوده شده به مولتی ویتامین اسب باعث تقویت دستگاه ایمنی، کمک به گوارش، افزایش قدرت و ترمیم سریع استخوان ها می شود. همه این ها فوق العاده است. اما زمانی که شما به مواد مصرفی در مولتی ویتامین ها دقت می کنید، آزمایش اسب را هم می‌بینید، با مقایسه آنها ممکن است قضیه فرق کند. ممکن است بدن اسب نیاز به موادی داشته باشد که در مولتی ویتامین نیست یا بدن آن دارای موادی باشد که در مولتی ویتامین اسب هم فراوان است.


مکمل ویتامینه اسب

یکی از شرایط با اهمیت نگهداری از اسب،‌ تغذیه صحیح و استفاده از مکمل ویتامینه اسب است. مواد مغذی موجود در خوراک روزانه اسب در رشد و چالاکی آن اهمیت زیادی دارند و باید بتوانند نیازهای اسب را تامین کنند، همچنین از بروز بیماری‌هایی که به دلیل کمبود مواد مغذی اتفاق می‌افتد پیشگیری کنند.
در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره مکمل ویتامینه اسب، قیمت مکمل ویتامینه اسب، عوامل تاثیرگذار بر آن و ویژگی‌های مهمترین مکمل ویتامینه اسب صحبت کنیم. همچنین با مطالعه این مطلب می‌توانید درباره شرایط نگهداری و نکات با اهمیت خرید مکمل ویتامینه اسب اطلاعات کافی بدست بیاورید.

مطلب پیشنهادی: مکمل اسب کالفورمین

مکمل ویتامینه اسب چیست؟

رژیم غذایی معمولی اسب شامل علوفه و یونجه است؛ اما اسبی که برای مسابقه آماده می‌شود یا مادیانی که برای وضع حمل آماده می‌شود نیازهای تغذیه‌ای بیشتری دارند. به همین دلیل دامپزشکان و نگهدارندگان اسب از ترکیب بهترین مولتی ویتامین اسب و علوفه برای تغذیه آن‌ها استفاده می‌کنند تا نیازهای اسب‌ها به مواد مغذی تامین شود.
در صورتی که از بهترین مکمل ویتامینه اسب برای تغذیه آن استفاده نشود، احتمال اینکه اسب به دلیل کمبود مواد مغذی و ویتامین‌ها به بیماری‌های مختلف مبتلا شود یا انرژی و چابکی کافی را نداشته باشد، زیاد می‌شود. با این حساب با استفاده از بهترین مولتی ویتامین اسب علاوه بر اینکه می‌توانید سبب رشد متوازن و همه جانبه اسب شوید، با تامین نیازهای تغذیه‌ای می‌توانید از بروز بیماری‌ها و مشکلات مربوط به سلامت هم پیشگیری کنید.


کدام اسب‌ها به بهترین مولتی ویتامین اسب نیاز دارند؟

با توضیحاتی که ارائه کردیم ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام گروه از اسب‌ها به مکمل ویتامینه اسب نیاز دارند. بهتر است بدانید نیازهای گروه‌های مختلف اسب‌ها با هم متفاوت است و به میزان متفاوتی از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی نیاز دارند و باید بهترین مولتی ویتامین اسب با توجه به نیازهای اسب تهیه شود.

ترکیبات بهترین مکمل ویتامینه اسب

مکمل‌های ویتامینه انواع مختلفی دارند که ترکیبات آن‌ها قدری با هم متفاوت است. اما مهم‌ترین ترکیباتی که در مکمل ویتامینه اسب مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل پروتئین، ویتامین‌ و مواد معدنی است. همچنین فیبر موجود در بهترین مولتی ویتامین اسب بالا است. معمولا غلاتی نظیر ذرت، سبوس گندم، جو، کنجاله سویا و یونجه، بذر کتان و تخمه آفتابگردان برای تغذیه روزانه اسب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که آن را با بهترین مکمل ویتامینه اسب مخلوط می‌کنند.
به طور کلی خرید مکمل ویتامینه اسب برای اسب‌هایی که برای سوارکاری آماده می‌شوند، کره اسب‌ها، مادیان در ماه‌های آخر بارداری و اوایل دوران شیردهی و اسب‌هایی که در فصل زمستان از علوفه‌های نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود.


خرید مکمل ویتامینه اسب

بهترین مکمل ویتامینه اسب به جیره غذایی روزانه اسب اضافه می‌شود تا کمبودهای مواد معدنی، کمبودهای ویتامین‌ها و اسید آمینه را جبران کنند و رژیم غذایی متعادلی را برای اسب فراهم کند. اما برای اینکه بتوانید بهترین مکمل ویتامینه اسب را تهیه کنید باید هنگام خرید مکمل ویتامینه اسب موارد زیر را رعایت کنید.


توجه به تاریخ انقضای بهترین مولتی ویتامین اسب

یکی از موارد با اهمیت که برای خرید مکمل ویتامینه اسب باید به آن توجه داشته باشید تاریخ انقضای محصول است. حتما قبل از خرید این ویژگی را بررسی کنید تا مشکلاتی را برای سلامتی اسب ایجاد نکنید یا اینکه مجبور نشوید مکمل تغذیه‌ای را به دلیل فاسد بودن کنار بگذارید.


سالم بودن بسته‌بندی مکمل ویتامینه اسب

یکی دیگر از موارد ضروری و مهم که قبل از خرید مکمل ویتامینه اسب باید مورد توجه قرار بگیرد، اطمینان از سالم بودن بسته‌بندی است. در صورتی که بهترین مولتی ویتامین اسب داخل سطل یا بسته‌بندی پلاستیکی باشد، باید مطمئن شوید که هیچ اثری از شکستگی یا پارگی روی آن وجود نداشته باشد و هوا به داخل بسته‌بندی مکمل نفوذ نکند. زیرا نفوذ هوا به بسته‌بندی مکمل مطلوب نیست و حتی می‌تواند بهترین مکمل ویتامینه اسب را هم فاسد کند.


بررسی قیمت مکمل ویتامینه اسب بهترین مولتی ویتامین اسب

یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که قبل از خرید مکمل ویتامینه اسب باید مورد توجه قرار بگیرد، قیمت مکمل ویتامینه اسب است. برای اطمینان از خرید مناسب‌ترین قیمت مکمل ویتامینه اسب بهتر است قیمت محصول مورد نظر را از چند فروشگاه استعلام بگیرید.

معتبر بودن برند تولید کننده بهترین مکمل ویتامینه اسب

انواع مکمل ویتامینه اسب توسط برندهای مختلف تولید می‌شود. قبل از خرید مکمل ویتامینه اسب حتما از معتبر بودن برند تولید کننده و اصالت محصول مطمئن شوید. ممکن است در اثر سهل‌انگاری و دقت نکردن به این موضوع، مورد سوء استفاده سودجویان قرار بگیرید و محصول تقلبی خریداری کنید.


توجه به دستورالعمل مصرف مولتی ویتامین اسب

یکی از نکات با اهمیت در حفظ سلامتی اسب‌ها توجه به دستورالعمل استفاده از مکمل تغذیه‌ اسب است. اسب‌ها از لحاظ فعالیت بدنی، وزن، وضعیت تولید مثلی، بارداری و شیردهی، همچنین از لحاظ سن و سال با هم تفاوت دارند و بر اساس همین تفاوت‌ها نیازهای تغذیه‌ای آن‌ها هم با هم متفاوت است. به همین دلیل لازم است برای خرید مکمل ویتامینه اسب به شرایط اسب توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین مکمل را تهیه کنید. همچنین میزان مصرف روزانه را بر طبق دستورالعمل آن مکمل استفاده کنید.
این نکته را هم به خاطر داشته باشید استفاده از مکمل ویتامینه روزانه نباید در یک وعده باشد. بلکه باید میزان مکمل بین وعده‌های غذایی تقسیم شود.
برای استفاده از مکمل‌های تقویتی باید مانند تمام خوراکی‌های جدید دیگری که به رژیم غذایی افزوده می‌شود، مکمل‌های غذایی را به تدریج به وعده‌های غذایی اضافه کنید و طی یک بازه زمانی یک هفته‌ای میزان مصرف مکمل را به حد مجاز برسانید.

مطلب پیشنهادی: مکمل تاندون در اسب


قیمت مکمل ویتامینه اسب

یکی از دغدغه‌های با اهمیت کسانی که قصد خرید مکمل ویتامینه اسب دارند، این است که قیمت مکمل ویتامینه اسب چقدر است و چه عواملی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند. موارد زیر عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت مکمل ویتامینه اسب است.


تاثیر وزن بر قیمت مکمل ویتامینه اسب

یکی از مهم‌ترین عواملی که قیمت مکمل ویتامینه اسب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باید هنگام خرید مکمل ویتامینه اسب به آن توجه کنید، وزن محصول است. انواع مکمل ویتامینه اسب در بسته‌‌بندی‌های مختلف با وزن‌های متفاوت آماده می‌شوند. قاعدتا بسته‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر نسبت به بسته‌های کوچک‌تر قیمت بالاتری دارند.


تاثیر برند تولید کننده بر قیمت مکمل ویتامینه اسب  

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مکمل ویتامینه اسب، برند تولیدکننده است. شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی اقدام به تولید انواع مکمل ویتامینه اسب کرده‌اند و محصولات متنوعی را تولید کرده‌اند. قیمت مکمل ویتامینه اسب از برندهای مختلف با هم تفاوت دارد و هنگام خرید باید به این ویژگی توجه شود.


تاثیر نوع ترکیبات بر قیمت مکمل ویتامینه اسب

برای خرید بهترین مولتی ویتامین اسب باید به این نکته توجه داشته باشید که انواع مکمل ویتامینه ترکیبات متنوعی دارند که قیمت مکمل ویتامینه اسب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. لازم است خرید مکمل ویتامینه اسب با توجه به نیازهای اسب و نظر دامپزشک باشد تا ضمن تامین نیازهای تغذیه‌ای اسب از بروز بیماری‌ها هم پیشگیری شود.


مزایای مکمل ویتامینه اسب چیست؟

وقتی از بهترین مکمل ویتامینه اسب صحبت می‌کنیم باید به مزایای استفاده از آن هم اشاره کنیم تا خریداران بتوانند با دید باز و آگاهی کافی برای خرید این محصولات و گنجاندن آن در رژیم غذایی اسب تصمیم بگیرند. موارد زیر مهم‌ترین مزایای استفاده از بهترین مکمل ویتامینه اسب است.


هضم آسان غذا با بهترین مولتی ویتامین اسب

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از بهترین مولتی ویتامین اسب در جیره غذایی روزانه اسب، این است که هضم غذا را آسان‌تر می‌کند. زیرا این محصولات حاوی پروبیوتیک و آنتی‌آنزیم هستند و شرایط هضم غذا برای اسب را تسهیل می‌کنند و در سلامت دستگاه گوارش تاثیرگذار هستند.


تامین نیازهای غذایی اسب با بهترین مولتی ویتامین اسب

هدف از استفاده مکمل‌های تقویتی اسب تامین نیازهای تغذیه‌ای است که با استفاده از علوفه و جیره غذایی روزانه تامین نمی‌شود. استفاده از بهترین مکمل ویتامینه‌ اسب باعث رشد بافت عضلانی و افزایش استحکام استخوان‌های اسب می‌شود. همچنین با استفاده از مکمل ویتامینه اسب، سیستم ایمنی اسب تقویت می‌شود و احتمال ابتلا به بیماری‌ها کاهش پیدا می‌کند.


زیبایی پوست و یال اسب با مکمل ویتامینه اسب

شاید تصور کنید تنها مزیت استفاده از بهترین مکمل ویتامینه اسب، تامین نیازهای تغذیه‌ای اسب است. در حالی‌که استفاده از این مکمل‌ها باعث می‌شود پوست و یال اسب زیباتر شود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که مسئول نگهداری از اسب هستند، انواع مکمل تقویتی را به غذای اسب‌ها اضافه می‌کنند تا بتوانند اسب‌های زیبایی را پرورش دهند.


چالاکی و شادابی اسب با خرید مکمل ویتامینه اسب

مکمل‌های غذایی اسب شامل ویتامین‌های ضروری برای رشد اسب‌ها است که می‌تواند باعث چالاک شدن اسب‌ها شود. به همین دلیل برای نگهداری از اسب‌های مسابقه حتما از بهترین مکمل ویتامینه اسب استفاده می‌شود تا اسب‌ها بتوانند در مسابقات موفق‌تر عمل کنند. حتی اسب‌هایی که از بهترین مکمل‌ها تغذیه کرده‌اند بعد از مسابقات ورزشی هم شاداب‌تر و سرحال‌تر هستند.


به حداکثر رساندن فعالیت‌های فیزیولوژیکی اسب

با گنجاندن بهترین مکمل ویتامینه اسب در جیره غذایی روزانه اسب می‌توان فعالیت‌های فیزیولوژیکی اسب را به بالاترین و بهترین وضعیت رساند. همچنین اسبی که از مکمل‌های تقویتی استفاده می‌کند، سیستم تولید مثل و سیستم قلبی و عروقی قوی‌تری دارد و می‌تواند فعالیت بهتری داشته باشد.


دفع سموم از بدن با بهترین مکمل ویتامینه اسب

یکی دیگر از تاثیرات مفید مکمل ویتامینه اسب دفع سموم از بدن است. با دفع سموم از بدن اسب می‌توان سیستم ایمنی را تقویت کرد و میزان استرس اسب را هم کاهش داد و طول عمر آن را افزایش داد.  


آسان کردن زایمان مادیان

کمبود ویتامین و مواد مغذی موجب سخت شدن شرایط زایمان می‌شود و مادیان را با مشکل مواجه می‌کند. مراقبان اسب و دامپزشکان توصیه می‌کنند برای اینکه نیازهای تغذیه‌ای مادیان تامین شود و شرایط زایمان تسهیل شود از بهترین مولتی ویتامین اسب استفاده شود.


تولد کره‌ اسب‌های با سیستم ایمنی قوی

مادیانی که در ماه‌های آخر بارداری و دوران شیردهی از انواع مکمل‌های تقویتی استفاده می‌کند و بدن تنومندی دارد، می‌تواند بهترین شرایط رشد جنین را فراهم کند و کره اسب‌های با استخوان‌بندی و بافت‌ قوی‌تری را زایمان کند.
 این نکته را هم در نظر داشته باشید که اسب‌ها خیلی زود به شرایط عادت می‌کنند. به همین دلیل بهتر است در اوقات مشخصی از روز به آن‌ها غذا بدهید. تغذیه اسب‌ها به صورت منظم و در یک وقت معین باعث می‌شود آن‌ها در ساعت مشخصی منتظر خوراک باشند و اشتهای آن‌ها افزایش پیدا کند و بهتر وزن بگیرند. قاعدتا بی‌نظمی در تغذیه اسب‌ها و گرسنگی احتمال بروز رفتارهای نابهنجار را در اسب‌ها افزایش می‌دهد.


شرایط نگهداری از مکمل ویتامینه

برای سالم ماندن و حفظ خواص مکمل‌های ویتامینه اسب لازم است آن‌ها را در شرایط مناسبی نگهداری کنید. بهترین محل برای نگهداری از بهترین مولتی ویتامین اسب جای خشک و خنکی است که دور از نور مستقیم خورشید باشد.
گرمای بیش از حد و مرطوب بودن محل نگهداری از مکمل‌های ویتامینه باعث می‌شود ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در مکمل خواص خود را از دست بدهند و فاسد شوند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات و خرید مکمل و کنستانتره اسب هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


رشد سریع‌تر و همه جانبه کره اسب

کره اسب‌ها برای رشد سریع‌تر و بالغ شدن به ویتامین‌ها و اسید آمینه‌های ضروری نیاز دارند. همان‌طور که پیش از این هم گفتیم جیره غذایی معمولی نمی‌تواند این نیاز را برطرف کند و لازم است از بهترین مولتی ویتامین اسب هم برای تغذیه آن استفاده شود. به همین دلیل لازم است خرید مکمل ویتامینه اسب را هم به برنامه‌های مراقبت از اسب اضافه کنیم تا تمام قسمت‌های بدن اسب به طور متوازن و سریع رشد کند.
رشد مطلوب اسب درگروه استفاده از علوفه تازه و بهترین مولتی ویتامین اسب است که بتواند نیازهای تغذیه‌ای را تامین نماید. سعی کردیم در این مطلب راهنمای کاملی درباره ویژگی‌ها و تاثیرات استفاده از بهترین مکمل ویتامینه اسب در اختیار شما قرار دهیم و نکات مهمی را که برای خرید مکمل ویتامینه اسب باید اطلاع داشته باشید را در اختیار شما قرار دهیم.
همچنین عواملی که بر قیمت مکمل ویتامینه اسب تاثیر می‌گذارند را هم بررسی کردیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات بتوانید بهترین مولتی ویتامین اسب را تهیه کنید و اسب‌های تنومند و چالاکی را پرورش دهید.

@title
@title

1/3

شربت مولتی بوست - Multi boost

دسته بندی: مکمل های خوراکی

انتخاب شکل بسته بندی

جهت افزودن محصول به سبد خرید ,ابتدا شکل بسته بندی را انتخاب نمایید

  • ـ سگ های کوچک تا 5 کیلوگرم: 2.5 میلی لیتر برای 30 روز
    ـ سگ های متوسط 5 تا 15 کیلو گرم:5 میلی لیتر برای 30 روز
    ـ سگ های بزرگ 15 تا 30 کیلو گرم: 7.5 میلی لیتر برای 30 روز
    ـ سگ های خیلی بزرگ بالای 30 کیلوگرم: 10 میلی لیتر برای 30 روز

  • ویتامین ها (B,C,E)
    عناصر کمیاب
    امگا 3 و 6
    اکیناسه
    کارنیتین

سایر مشخصات

نوع مکمل حیوانات

تقویتی درمانی

نوع حیوان

سگ گربه

شکل دارویی

محلول

شکل ظرف

بطری

کشور سازنده

ایرلند

توضیحات

فواید مولتی بوست :
1ـ حفظ سلامتی
2ـ تقویت سیستم ایمنی
3ـ تامین ویتامین و موادمعدنی مورد نیاز بدن

ویتامین ها و عناصر کمیاب :
ویتامین های B :
1ـ B1 ویتامین
2ـ B2 ویتامین
3ـ B5 ویتامین
4ـ B6 ویتامین
5ـ B12 ویتامین
6ـ B9 ویتامین

ویتامین ها :
1ـ ویتامین A
2ـ ویتامین D
3ـ ویتامین E

عناصر کمیاب :
1ـ روی غنی شده
2ـ امگا 3
3ـ امگا 6
4ـ ال کارنیتین
5ـ اکیناسه

منبع ویتامین E در تمام محصولات حیوان خانگی :
ـ به صورت طبیعی و قوی تر از ویتامین E شیمیایی

ویتامین های B :
ـ نقش مهمی در متابولیسم و ایمنی بدن دارد
ـ استرس / بیماری و هوای سرد نیاز به ویتامین B را افزایش می دهد
ـ کمبود آن می تواند موجب اختلال های رفتاری شود
ـ ویتامین ها برای کمک به بیماری و یا بهبود بعد ازجراحی برای سگها

آنتی اکسیدان ها ویتامین های A,E,C :
ـ نقش مهمی در جلوگیری از آسیب سلولی
ـ افزایش سیستم ایمنی
ـ مهم برای درمان سگها با مشکلات پوستی ، قلبی ،مجاری ادراری و عفونت

مواد معدنی غنی شده :
ـ کمک به جذب و نگهداری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد
ـ محافظت از مواد معدنی
ـ نقش کلیدی در بدن بازی می کند

روغن جگر ماهی وروغن امگا :
ـ اسیدهای چرب امگا گروهی از اسیدهای چرب ضروری هستند که از طریق رژیم غذایی بدست می ایند و توسط بدن نمی توانند تولید شوند
ـ روغن جگر ماهی حاوی مقدار زیادی ویتامین A طبیعی می باشد
ـ EPA موجود در این روغنها یک ضد التهاب قوی طبیعی می باشد

امگا 3 و روغن کتان :
ـ کمک به کاهش التهاب
ـ بهبودی در کاهش التهاب مفاصل
ـ کمک به رشد پوست و مو
ـ کمک به کاهش بیماریهای قلبی و عروقی
ـ تولید مثل

اکیناسه :
ـ قرن هاست که به عنوان گیاه دارویی استفاده می شود
ـ همراه با تقویت سیستم ایمنی مخصوصا در برابر عفونت های ویروسی
ـ افزایش تعداد و اندازه گلبول سفید
ـ افزایش گلبول قرمز
ـ اثر ضد التهابی

ال کارنیتین :
ـ نقش مهم در جابجایی اسید های چرب
ـ نژاد های بزرگتر در معرض کمبود هستند
ـ کمبود ان باعث افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی می شود

مولتی بوست برای موارد زیر یک مکمل ایده ال می باشد:
ـ به عنوان تقویت کننده و نیروبخش برای سگ
ـ برای سگ هایی که در برنامه کاهش وزن هستند
ـ برای سگ هایی که در حال بهبودی از درمان هستند
ـ سگ های پرورشی ویا سگ های باردار
ـ سگ شیرده
ـ سگ های شکاری
ـ توله سگ ها بخصوص پس از شیر دادن

ثبت نظر