0

هیچ محصولی وجود ندارد

0 ریال جمع مبلغ
مکمل یال و دم اسب، نیاز هر اسب

مکمل یال و دم اسب همان چیزی است که یک پرورش دهنده اسب به آن نیاز دارد. اسب ها حیواناتی هستند که به مراقبت و نگهداری مداوم نیاز دارند. با پیشرفت این صنعت هر روز با کالای تازه ای جهت بهتر نگه داشتن اسب ها روبرو می شویم. مکمل یال و دم اسب یکی از آن محصولاتی است که به شما کمک می کند تا بتوانید اسب خود را زیباتر و سالم تر نگهداری کنید. دم و یال اسب از جمله اعضایی هستند که می شود آنها را آرایش کرد و این موضوع باعث می شود تا اسب ظاهری دلپذیر و فریبنده داشته باشد. مکمل یال و دم اسب به شما کمک می کند تا بتوانید گره های موجود در آنها را از بین ببرید و به راحتی یال و دم اسب را شانه کنید. در این حالت هم شانه کردن موهای اسب برای شما لذت بخش خواهد بود و هم اینکه اسب احساس آرامش خواهد کرد. مکمل یال و دم اسب حاوی مواد درخشان کننده می باشد و در عین اینکه موهای دم و یال اسب را تقویت می کند، چنان حیوان را برق می اندازد که باور کردن آن برای شما سخت خواهد بود و نخواهید توانست چشم از اسب زیبای خود بردارید.

مکمل یال و دم اسب باعث می شود تا با تمیز نگه داشتن موها، حشرات و انگل ها فرصت لانه گزینی بر روی بدن اسب را نداشته باشند. موهای یال و کاکل در پشت گوش ها طوری تیمار، کوتاه و یا بافته می شوند که کاکلی و تسمه ی آن بر روی این نواحی مستقر و ثابت شوند. در مورد دم حیوان موضوع کمی متفاوت است، چرا که قاعده دم در هر جنس نر و ماده به دلیل نزدیک بودن به مقعد، محل مرطوب و مناسبی است که می تواند محل رشد و تکثیر قارچ ها، باکتری ها و تخم حشرات باشد، از این رو تمیز نگه داشتن مرتب و شستشوی آن با آب ولرم می تواند نقش مهمی در حفظ سلامتی حیوان داشته باشد. توجه کنید که اصولا کوتاه کردن موهای یال و دم و کاکل اسب خصوصا در تابستان که مزاحمت حشرات برای حیوان مضاعف می باشد، چندان کار درستی به نظر نمی آید.

مکمل درخشان کننده ی یال و دم اسب ایی فول Effol

یکی از مکمل های یال و دم اسب که می توانید آن را در بازار تهیه کنید، مکمل یال و دم اسب ایی فول( Effol Superstar- Shine) از شرکت Effax-Schweizer از کشور آلمان است. این شرکت از سال 1906 آغاز به کار کرده است و اکنون بالغ بر 110 سال از عمر آن می گذرد. این فعالیت طولانی شرکت تنها نشانه ی ثبات اقتصادی نیست، بلکه به نشانه ی کیفیت برتر محصولات این شرکت نیز می باشد. این شرکت محصولات خود را با توجه به تجربیات و تحقیقات مستمر و معتبر انجام می دهد و اگر به گذشته ی آن دقت کنید متوجه موفقیت های آن خواهید شد. این شرکت تولید محصولات خود را در بالاترین کیفیت ممکن هدف قرار داده، امری که از گذشته تا به امروز رعایت شده و همین فلسفه آن را تا به امروز موفق نگه داشته است.

در سال 1906 توجه شرکت به تولید شلاق و پوشش های چرمی سم حیوانات بود. از آن زمان شرکت شروع به پیشرفت کرد و فعالیت های خود را در زمینه تولیدات ورزشی مانند فوتبال، کشتی و اسکی نیز گسترش داد و نام خود را به عنوان یک برند بین المللی ثبت نمود و بالغ بر 80 سال در این زمینه با موفقیت فعالیت نمود. از سال 2011 این شرکت تهیه کننده ی رسمی محصولات DOKR شد و از آن پس از تولیدات بهداشتی- مراقبتی این شرکت حمایت کرده است.



معرفی مکمل یال و دم اسب Effol Superstar- Shine

نام محصول: مکمل درخشان کننده یال و دمEffol Superstar-Shine

وزن بسته بندی: 0.8733

مدت زمان تحویل: 2- 4 روز

سایز:750 میلی لیتر

کارایی مکمل یال و دم اسب سوپر استار- شاین

- با استفاده از مکمل یال و دم سوپر استار ایی فول اسب خود را درخشان تر از هر زمان دیگری خواهید یافت.

- این مکمل یال و دم اسب به شما کمک می کند تا به راحتی حیوان را آرایش کنید. تاثیر این مکمل پس از چند روز استفاده توسط شرکت تضمین می شود.

- با استفاده از این محصول گره های دم و یال اسب به راحتی باز می شود و موهای ریز باقی مانده پس از اصلاح اسب به راحتی تمیز می شود.

توضیحات مکمل یال و دم اسب سوپر استار ایی فول

با مصرف مکمل یال و دم اس سوپر استار اسب و پونی شما براق تر و درخشان تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

- اگر برای اسب خود از هیچ پوششی استفاده نکنید، با مکمل یال و دم اسب ایی فول می توانید دم و یال حیوان را بسیار زیبا آرایش دهید، با استفاد از این مکمل آرایش کردن اسب برای شما آسان خواهد شد. تاثیر این مکمل بر روی اسب شما توسط شرکت تضمین می شود. با اسپری کردن مکمل یال و دم اسب، به راحتی می توانید گره ها را باز کنید و موهای ریز باقی مانده از اصلاح را به آسانی تمیز کنید.

- این محصول موهای یال و دم را تقویت کرده و به راحتی بر مشکلاتی مانند کوتاهی مو و یا خشکی آن غلبه می کند و هیچ عارضه پوستی ایجاد نمی کند. این مکمل یال و دم به لحاظ ایمن بودن برای پوست درجه کیفی خیلی خوب را کسب کرده است.



محتویات مکمل یال و اسب سوپر استار ایی فول

این مکمل حاوی امولسیون سیلیکون است.

نکته ای راجع به این محصول:

قبل از کوتاه کردن موی اسب از این محصول استفاده کنید. این مکمل به شکل فوق العاده ای کار شما را آسان خواهد کرد.

مکمل یال و دم اسب و کاربرد سیلیکون

سیلیکون ماده معدنی است که از آن در محصولات آرایشی استفاده می شود، این ماده تاثیر بسزایی در سلامت پوست و مو دارد. در بازار روغن های سیلیکون به عنوان مرطوب کننده ای مطلوب برای بهبود کیفیت مو شناخته شده است. این روغن دارای اثرات مرطوب کنندگی بسیار خوبی برای مو می باشد و آن را از حالت وز بودن خارج می کند و شانه کردن آن را ساده می نماید. از جمله خواص سیلیکون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراقبت از ناخن ها

پوست ومو

درخشان کننده موی سر و تقویت کننده بافت و ریشه ی مو

این ویژگی ها باعث پر پشتی موی شما می شود. از جمله نشان های کمبود سیلیکون در بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضعیف شدن استخوان ها

نازک شدن موها

شکستن ناخن ها

چین وچروک و پیری پوست

مقالات مرتبط

مکمل یال و دم اسب، محصولی برای درخشندگی اسب شما

@prp_7244

معرفی خمیر انگل MECWORMA & BOT

@prp_7244

سرم تزریقی dmg یا داروی اسب کورسی

@prp_7244

هوف پک؛ داروی سم اسب، ترمیم کننده و بهبود دهنده

@prp_7244

معرفی سرم دوفالیت؛ محصولی با چند کاربرد

@prp_7244

مکمل کالفورمین گزینه طلایی برای تقویت استخوان بندی اسب

@prp_7244

@prp_7244